Як організувати тренінг?

Мета будь-якого тренінгу для співробітників, будь то тренінг продажів або управлінський, полягає в тому, щоб розвинути їх потенціал, а також навчити новим прийомам роботи.

Сьогодні така форма, як «тренінг», вже далеко не єдина.

«Формати» таких заходів різноманітилися, до них додалися нові. Але вищезгадана форма навчання все ще залишається найпоширенішою.

Тематика тренінгу може бути різною, наприклад, це може бути тренинг по продажам або тренинги для руководителей і т.д.

Для проведення навчання зазвичай докладають професійних тренерів, які володіють всілякими методами і техніками.

Проте не виключений і такий варіант, коли керівник захоче сам організувати і провести захід для своїх підлеглих.

У такому випадку корисно буде знати основні кроки проведення тренінгу.

Це може бути актуально як для компаній з невеликим штатом співробітників, так і для відділів великих фірм або організацій.

Адже хто, як не начальник відділу, найкраще знає специфіку роботу і зсередини бачить, що і як потрібно змінити або поліпшити ?!

Отже, будь-якого організатору навчання потрібно на самому початку визначити, що саме він збирається міняти або удосконалювати, як повинно бути правильно і яким чином цього досягти.

Іншими словами, потрібно визначити мету і розробити методи і способи її досягнення.

Перший етап схожий на проведення діагностики лікарем: за допомогою різних анкет або опитувальників (можна придумати свої методи) керівник виявляє ті напрямки, які потрібно змінювати або вдосконалювати.

Чим точніше буде проведена діагностика, тим успішніше буде розроблена програма навчання.

Отримавши і проаналізувавши результати реального стану справ в компанії, слід скласти образ того, як повинно бути, будь то продажі, клієнтоорієнтованість, стандарти обслуговування для відділу, який надає послугу – кредит готівкою і т.д.

На цьому етапі також можна переглянути взаємозв’язок різних відділів і зрозуміти, який саме з них є «слабкою ланкою». Складіть план, в якому будуть такі пункти: назва, дата проведення, аудиторія, мета, завдання та очікуваний результат.

Існує кілька важливих ресурсів, використовуваних під час підготовки та проведення подібних заходів – інтелектуальний, адміністративний, тимчасової і інформаційний.

Використання кожного з них важливо.

Інтелектуальний ресурс, тобто потенціал самого тренера, є запорукою успішного навчання.

І, нарешті, важливо розуміти, що вчити дорослих – це далеко не те ж саме, що вчити дітей.

Дорослий буде лише тоді успішно засвоювати матеріал, коли матиме чітку внутрішню мотивацію.

Як організувати тренінг?